Wednesday 7 June 2017

Jalan-Jalan: Trip Ke Dua ke Pulau Redang

(12, 13 & 14 May 2017)

Again ke Pulau Redang!

Kali ini bawa 2nd Team LAAWRI WORKSHOP. Bulan April 2017 hari tu join half Team juga. Jadi to be fair, kenalah juga bawa yang mana belum sampai. ( Alasan sebenarnya sebab kali ini pergi tak bawa baby Azri)


Kali ni bawa Family Chief Mechanic, Abang Mie. Kami sekeluarga dan juga Abang Mie sekeluarga. Pergi juga sama sama dengan Family Fina. Seronok lah anak anak ada kawan-kawan.

Kali ini pergi stay kat Delima Redang Resort pula. Sebenarnya segala arrangement diuruskan oleh Fina, sahabat saya. Kawan bisnes juga. Bos Jom Printing. Seronoklah saya sebab tak perlu nak fikir apa, hanya bayar uwangnya aja.

Percutian 3hari 2Malam yang memang penuh dengan aktiviti.

Snorkelling 3kali rasanya. Dan kali ini saya menjadi lebih berani untuk berada di dalam Laut setelah didorong oleh Fina. Hmmm dah berani, taknak naiklah pula. Nasib baik Adam dan Amni pandai bawa diri.

Tengok penyu sewa 1 bot.
Lepas tu pergi mencandat sotong. Cerita ini saya share kat entry lain pula ya. Panjang boleh share tentang ini.

Semuanya baik baik saja. Bila melihat semua bergembira, itulah kepuasan bagi saya.
Semoga ada lagi rezeki untuk percutian seterusnya.





























No comments:

Post a Comment

The Chicken Rice Shop, Tesco Shah Alam 2018

1 December 2018, Sabtu Teringat ingat sedapnya nasi ayam kat The Chicken Rice Shop dan 3layer tea nya yang kena pada tekak. Makanya jomlah r...